Monday, August 23, 2010

entri gembira

haha.ok ini adalah entri gembira.sangat gembira.


dr.adam bagi i hadiah ok.terkejut?lu owang jangan terkejut sebab wa lagi la terkejuttt!nak tau bagi hadiah pe?meh2 tengok gamba.




ha, ni la dr.adam kasik.kurma!hehe



aku tau entri ni macam over kot.setakat bagi kurma pon nak happy gilos babas pe hal kan.len la dapat bunglow ke ferrari ke paling koman dapat handbag guess ke.

ahh tapi lu orang ape tau?wa ni selalu kene marah ngan dr.adam.tak penah terpiki die nak bagi wa adiah.wa happy gilos.happy gilos!




time kaseh dr.adam.saya ingat dr. tak suke saya selama ni sebab salu marah2 saya.hehe.saya salu takut setiap kali nak jumpe dr. tau.tapi sempena bulan pose yang mulia ni saya nak mintak maap sebab bersangke buruk.hehe.

saya janji saya akan buat writing saya lebih rajin dan mantap!bagi dr. bangga dapat student macam say.cewahhh!

No comments:

Post a Comment