Monday, September 26, 2011

hati ini

mohon pada Tuhan agar kuat kan hati ini.
mohon pada Tuhan agar menjaga hati ini.
mohon pada Tuhan agar permudahkanlah segala urusan ku di sini.
mohon pada Tuhan agar hati ini tidak menjadi riak, hati ini sentiasa merendah diri.
kerna aku tahu sebaik-baik penolong adalah Tuhan Yang Esa.

aku juga mohon pada Tuhan agar ape yang telah terjadi adalah yang terbaik bagi diriku.
ape yang telah terjadi akan mengajar aku untuk menjadi lebih kuat pada masa hadapan.
ape yang terjadi adalah terbaik untuk dia dan semua.
sesungguhnya aku redha dengan keadaan sekarang walau hati pedih.
kerna aku percaya ini jalan terbaik Tuhan untuk aku.

aku doakan supaya aku,dia dan semua sentiasa dalan keadaan baik-baik dan gembira.
semoga niat aku ke sini tidak terpesong.
aku juga tak mahu bermain dengan jiwa.



p/s: baca Al-Quran adalah cara yang paling mudah dan baik untuk tenangkan jiwa.

No comments:

Post a Comment