Tuesday, June 1, 2010

31st may 2010

hari ni dah 1st june.
maksudnye ak nak citee perihal semalam.
perihal hari isnin, 31st may 2010.


perihal 1:

my birthday!time kaseh banyak2 kepada en.ridhwan sebab sudi datang meng-celebrate birthday buah ati die.

kiteorg tak buat ape sangat on that day.just pegi mines.tgk shrek and robin hood.makan kek secret recipe.then pegi kajang cari tiket en.ridhwan mau balik tapi malang tiket takde.so die terpakse pegi putra.tapi aku hantar sampai ktm serdang je dan die naik train.tapi dekat putra pon takde tiket so die balik pagi tadi.kesian en.ridhwan saye =(.

thank u syg.yes,i luv u so much!



perihal 2:

aku tak tau yang kawan2 aku nak celebrate birthday aku.time keluar ngn en.ridhwan aku tertinggal hp.tapi aku tak kesah sebab memang tak penah ade org buat pape time birthday aku.so aku ingat taun ni pon mesti same.tapi sebenarnye dieorang ade plan something untuk aku.tapi sbb takleh contact so plan tuh tak jadi.

seriously sangat999 sedey.sebab tuh memang impian aku.nak kawan2 celebrate.bagi kek.kek paling kecik kat dunia pon takpe.wat surprise.tuh memang benda yang aku paling nak time birthday.cam aku salu wat untuk kawan2 aku yang lain time birthday dieorang.bukan mintak dibalas.cuma nak rasa perasaan camne rasanya bila ada orang wat surprise.frust sgt999.if only aku bawak hs semalam!kecewa ngan diri sendiri.


sori sangat2.especially untuk aten and reen sebab tukang plan.at least aku tau ade org plan something untuk aku.aku hepi and time kaseh sangat2.tapi frust memang takleh cakap la.
kenapa ler korang tak contact dwen?haiyo.hehe.


perihal 3:

israel dengan kejam pegi serang kapal Mavi Marmara yang nak hantar bantuan dekat gaza!kenapa israel nak serang?padahal takde satu senjata pon yang dieorang bawak!dieorang pegi dengan misi kemanusiaan.memang kurang ajar punya israel!sedey dengan nasib sesama muslim kat sana.sama2 kita doakan supaya saudara-mara kita di Gaza dan team aktivist selamat.amin............

No comments:

Post a Comment