Sunday, June 27, 2010

lunch!

aku bukan nak bangga aku pandai masak.sumpah aku mmg tak pandai masak.masak air ngan megi boleh la.tu pon kadang2 tak pandai jugak nak bajet air untuk wat megi.

aku pon bukan nak bangga sebab aku rajin.sebab aku memang pemalas.aku memang takde kebolehan memasak yang terer cam mak.mak sangat hebat memasak ok.



tapi,lunch ari ni aku masak.huhu~.unbelieveable?believe it!takla hebat mane pon lauk yang aku masak.tapi seronok sebab mak boleh rilek ari ni tak masak sebab anak dara die sorang ni masak!(ok.kantoi selama ni aku je yg rilek.mak yang msk).

so,ni la hasil aku masak.woootttt.woootttttt.

ikan masak kicap


sayur air

lunch for today!


ok.tu je aku masak.takdela hebat sangat.tapi ok la kot untuk beginner cam aku.hehe.
selamat menjamu selera mak ayah!








p/s: ade sape2 nak resepi?huuuu~~~



2 comments:

  1. tipu tipu!!
    tak caye tak caye!!!!
    sangat tak caye!!!!!!!!!
    arrrggghhhhhhh!!!!!!!!
    tertekan saye!!!!
    haha~

    ReplyDelete
  2. ini cerita benar.
    bukan cerita kedai kopi.

    ReplyDelete