Sunday, July 18, 2010

great weekend.

last weekend was superb.finally aku dapat pegi kat tempat-tempat yg aku nak pegi which are floria at putrajaya and bookxcess at petaling jaya.
aku pegi dengan en.ridhwan.kesian die aku pakse die datang jauh2 dari kemaman semata-mata nak suh teman aku.bukannye tak boleh pegi dengan orang lain.tapi kawan-kawan aku sibuk bekerja kot.lagipon malas nak susah kan dieorang.susahkan en.ridhwan takpe =).

eh tapi before that,kiteorang pegi tengok despicable me.kelakar,best!en.ridhwan pon dah same naik tgk katun cam aku skang.hehe.





at first,memang macam plan nak pegi floria dengan budak-budak hort since ni bidang kiteorang.tapi sume pon macam bz.malas nak kaco.so mangsenye adalah en.ridhwan!

talking about floria,sangat cantik ok.i wonder why some people didn't like flowers.lelaki suke bunge TIDAK JAMBU ok.tapi en.ridhwan tak suke pon bunge.die cakap nanti nampak jambu.cet!i marah tau kutuk2 bidang hortikultur ni.yes, i am in love with horticulture.dulu aku pon takdela suke sangat menanam2 ni.tak pernah terpiki pon kot nak jadi perani.tapi tula,tak kenal maka tak cinta.so skang dah kenal,memang jatuh cinta la wa ckp sama lu!

gamba-gamba dekat floria tak sempat nak upload sebab kabel kamera reen belum kasik.tapi memang best sangat floria.sangat cantik.oh lupe nak cakap,floria taun ni banyak heliconia jugak.very nice =).

sempat la jugak shopping2 kat floria tuh.beli orkid untuk mak terchenta=)





















then kiteorang pegi bookxcess kat petaling jaya.kat amcorp mall.book store ni kaklang yang suggest kan.murah2 buku kat sana.so pe lagi, shopping buku la plak.kali ni en.ridhwan yang belanja.hehe i loike!

one book for me.one book for maisarah.tq cayunk!



untuk auntie maisarah untuk budak kecik maisarah


the next day, pegi kelana jaya sebab en.ridhwan ada nak beli kasut.nak jumpe orang.die terjumpe kasut tu kat lowyat forum.cantik.kasut jogging.en.ridhwan perlu berjogging sebab die sudah gumuks!hehe.


puma shoes.



so after dah amek kasut tu, pegi ou.memandang kan dekat je ngan kelana jaya tu.kat ou takde beli pape sangat.tapi en.ridhwan belikan aku padini shirt.ade sale.banyak jalan-jalan je.eh tak2.banyak spent mase isi borang banci!haha sekali lagi en.ridhwan dipakse membuat kerja pakse rela.



the padini shirt



so tu je kiteorang buat.lepas balik dari ou anta en.ridhwan kt lrt sungai besi.die dah nak balik kemaman.sob.
anyway, to en.ridhwan, tq soooo much!i really enjoy my last weekend.thank u for being so nice to me *wink*


love.love.love.

No comments:

Post a Comment