Monday, July 19, 2010

kesah tengahari

currently at hospital pakar an-nur,bangi.
oh2 aku bukan sakit.


begini kesahnye........

tadi dengan rajinnye pegi library lepas kelas.pegi bilik thesis.sumpah aku jakon gile kat bilik thesis.orang yg jage tu pon garang semacam.nyampah!
ok.abaikan pasal bilik thesis.bukan isu utama.


tengah2 buat writing, tibe2 along kol.tapi tak angkat.yela mane leh cakap tepon lam library!hehe skema nak mampos.aku msg along tanye kenape.tapi tak reply.

lepas tu kaklang lak tepon.ni plek ni.nape tibe2 adik-beradik aku nak tepon aku ni.aku pon jawab la jugak.cakap bisik2.hikhik.


haa?jue nok beranok doh?!




so, sebab tu la aku ade kat hospital an-nur ni sekarang.tapi jue belom deliver lagi.dalam labour room.semoga dipermudahkan segalanya.amin......



p/s: aisyah nak dapat adik!yeay!

No comments:

Post a Comment