Tuesday, December 28, 2010

berhantu la sangat kak limah


ahad lepas aku pegi tengok hantu kak limah balik rumah.
pegi tengok dengan semangat yang berkobar-kobar.
sebab dekat fb sume nak tulis pasal hantu kak limah klaka nak mati.
sebab tiket salu fully-booked.
jadi konklusinye, mestila cite ni da bomb kan?




tapi lepas tengok hampa gilos!
aku tak tau part mane tah yg orang dok war-war kan klaka nak mati.
cite predictable.
boleh agak yg kak limah tu bukan hantu dan che nin tu hantu dari mule.
frust.frust.
baru nak sokong industri filem negara.
tapi tengokla, mengecewakan.

aku rase aku ni takdela susah sangat nak ketawa.
tengok orang jatuh tergolek pon aku boleh ketawa.
mungkin ida razak ngan fatin azhana bakal menyokong aku.
dieorang lagi la, kapel seat kot.haha!

tapi ni dialog aku suke yang aku rase klaka.

orang 1: ape la cite sekarang.takde modal.salah pengarah.
orang 2: sape pengarah die?
orang 1: hassan mutalib.
orang 3: tak boleh la nak salahkan pengarah die je.salah penulis skrip die jugak.
orang 2: sape penulis skrip die?
orang 3: hassan mutalib.


haha!

No comments:

Post a Comment