Friday, January 7, 2011

tempat kerja saya

internship started last monday.
so far quite good.
takdela bz sangat.takdela takde keje langsung.
for those yang tak tau lagi, aku intern kat majlis bandaraya kuala terengganu (mbkt).
dekat bahagian landscape.

since aku horticulturist, orang kat sane expect aku tau sume name scientific pokok2.
dieorang akan panggil aku untuk buat plant selection.
dieorang cakap pon gune name scientific.canggih.
and i was like, eh pokok pe die sebut tu.omg omg tak tau.cepat-cepat belek 1001 gardens.
gelabah.
cit, ape punye horticulturist daa!

tapi office die chantek.
colleages pon macam ok-ok.
bos pon baik.
oh, ade sorang je staff pompuan, lain sume laki.
so aku mestila tersipu-sipu malu kambeng.geli-geleman.
memang meriah gile suasana.
and everyday ade makan-makan.haha i loike!

muka pekerja contoh takleh blah.


meja aku.ade komputer siap internet.ade printer 3in1.bagus!


selamat ber-internship kawan-kawan!

No comments:

Post a Comment