Friday, April 22, 2011

purse


"a purse is a small bag used by women to carry everyday personal items"

tu definition purse aku jumpe bile google.
oleh hal yang demikian, tidak syak lagi bahawa purse ni merupakan satu kelengkapan wanita yang penting.
disebabkan aku seorang wanita asli, purse merupakan keperluan penting bagi aku.

korang tahu tak ape beza beg dengan purse?
ok besides the size, what else?
bagi aku, kalau beg, perempuan kene ade banyak.
hari ahad pakai beg lain, isnin beg lain, selasa beg lain dan begitulah seterusya.
untuk wanita, beg dieorang takkan penah cukup.
tapi purse, biasenya mereka ada satu je. ahad sampai sabtu, tulah satu-satunya purse yang die gune.

hari ni aku dapat purse baru *happy gilos*.
sebenarnye purse aku pakai dulu pon orang bagi.
yang baru ni pon orang bagi.
due-due purse aku suke dan due-due orang yang bagi ni aku sayang.
terima kasih kepada pemberi-pemberi purse.
i appreciate it more than u think.

terima kasih sebab dah berjasa hampir 5 tahun. i'll keep u safe ok.don't worry =)


hello new purse. welcome to my life.




No comments:

Post a Comment