Wednesday, September 15, 2010

my name is mahfuzah.and im not a terrorist.

tgk tajuk pon dah tau cite pe kan.
aku tau orang lain ramai dah tengok.
aku baru tengok.aku tengok sept 11 baru ni.
bersesuaian kan tarikh tu aku tengok cite my name is khan ni.

entri ni bukan nak cite pasal cite my name is khan tu.
dah basi keluar fungas bacteria sume dah kot cite tu.
tapi cite tu besttttt!
aku bukanla seorang peminat shah rukh khan mahupon kajol.
dengan kate lain aku bukannye peminat cite hindustan.
tp aku tetap puji cite tu.


eh2 ape aku melalut.
cakap taknak cite pasal cite ni.

****************************************************************************************

ok2, mari kite cite pasal raye.
raye sgt besttttttttttttt!




kenapa raye best?

1. raye besttt sebab pagi raye pakai baju baru cantik2.


cantik tak baju raye?ok aku tau korang mesti cakap aku bajet cun kan gamba ni.


2. raye besttt sebab leh bermaaf-maafan.especially dengan mak ayah.banyak dose =(



3. raye bestt sebab sume adik beradik balik.

*gambar adik-beradik semua ade lam kamera kaklang.belum transfer dekat lappy ku.


4. raye besttt sebab makin bertambah heroin-heroin.

heroin-heroin yang menggegarkan rumah pakcik pendi dengan perlawanan 'siapa nanges paling kuat".


5. raye besttt sebab dapat duit raye

pakcik kayooooo!!!


6. raye besttt sebab banyak makanan sedap-sedap.

cheesecake.yummy!


banyak lagi la faktor-faktor yang menyebabkan raye tu besttt.
kang kalau senarai sume sampai sok aku tak siap2 lagi tulis entri ni.
yang lain-lain tu.
lu pikir la sendiri!




assalamualaikum.selamat hari raya.

No comments:

Post a Comment