Wednesday, September 22, 2010

upm punye kawan


orang-orang dalam gambar di atas adalah yang menceriakan hari aku semalam.


krew 1:
nama penuh: norazma azira daod
name panggil: ema









krew 2:
nama penuh: nur fazreen zainal
nama panggil: reen









krew 3:
nama penuh: nur shuhadah shahimi
nama panggil: shue









krew 4:
nama penuh: nur mahfuzah noor affendi
nama panggil: pujeh






ni la die tuan empunye blog. penulis blog yang tak berjaye











kiteorang sebenanye keluar makan je.
kat air buah sri serdang ni je pon.
ataupon name glemer die air buah pesona ss.
tapi amek gamba macam ape je.
traffic light merah pon sempat lagi amek gamba.


ni la kedai die.glemer la di kalangan budak-budak upm.tak sampai 10minit pon dari upm


air buah yang kiteorang order.takdela da bomb sangat air buah die.tapi boleh la.ade 3size gelas.kecik,sedang ngan besar



sebenanrnye dah lame kiteorang tak kua same2.
tapi ni la antara orang-orang yang aku mula2 kenal time aku masuk upm ni.
ak ingat lagi camne kiteorang boleh kawan.
kiteorang ni under 1 pa (penasihat akademik).
so, mula2 dtg upm mane la ade kawan.
kiteorang dok same2 kat meja lua dewan pertanian and buat jadual kelas same2.
so jadual kelas kiteorang pon same la.
pegi kelas same2.
makan same2.
balik kelas same2.
time tu kiteorang naik bas je.
mane ade orang ade transport lagi.



tapi sekarang dah jarang same2.
yela, sume pon bz skang.
bz ngan projek.
kelas pon banyak tak same.
gerak g mane2 skang banyak sorang2 je.
plus ramai dah ade transport sendiri.
so sume dah wat hal masing2 je skang.


aku tak salah kan korang.
even kadang2 ak rase cam alone sangat.
cam takde orang kesah pasal aku.
aku ni memang emo n sensitip lebey.
korang pon mesti tak larat nak layan aku ni.
tapi hopefully korang tak lupe kan aku after dah abes upm ni.
kawen jangan lupe jemput!


so, semalam kiteorang keluar same2.
pe lagi, galok la!
amek gamba sana.
amek gamba sini.
haih.


model-model tak bertauliah sang kancil


1st time amek gamba kat ss.hehe


pekerja-pekerja indon BIG baru







p/s: aku geram dengan guard2 kolej ni.sang kancil dah takleh parking dalam.dem!

No comments:

Post a Comment