Friday, September 17, 2010

perempuan,sila jage keselamatan diri

tadi aku dapat msg dari kawan aku.
bukan kawan jugak la.more to kakak.
a very nice person.



"ad org india gesel2 kemaluan die kat akak dalam komuter bodoh nak mampos."


haa,ni la msg die.
memang bodoh nak mampos.
mentang-mentang la dalam komuter tu macam sardin.
amek kesempatan la pulak ko yee.
geram gile!
aku bakar cam korang bakar sosilawati kang baru tau!


dulu, aku penah nampak dah ade sorang indian guy buat macam tu lam komuter.
dekat pompuan melayu jugak.
pompuan tu siap pakai baju kurung kot.
aku bukan nak racist ke pe.
tak kesah la india ke melayu ke cine ke iban ke orang asli ke.
TOLONG BEHAVE BILA NAIK KOMUTER!
memang la skang dah ade coach pompuan.
tapi mane muat nak sumbat semua pompuan lam coach tu.
dahla lam coach pompuan tu pon ade jugak laki yang masuk.


geram.geram.geram.
kaum lelaki tolong jage maruah kami sebagai perempuan.



No comments:

Post a Comment