Tuesday, October 19, 2010

mate merah tapi bukan hantu

tadi pegi pusat kesihatan universiti (pku).
mate aku merah dan gatal-gatal.
tapi belah kanan je.
tak tau la sebab sakit mate ke sebab pakai lense.
takla teruk mane pon.
tapi tak selesa.


punye la lame aku tunggu nak masuk bilik doktor kat pku tu.
aku tengok patient yg tunggu takdela ramai mane.
tapi number tak gerak-gerak.
lebih 30minit aku tunggu.
mestila aku hangin!
mate dahla ngantuk.kepala pening.
buat keje lambat-lambat pulak dieorang ni!

number giliran aku yg tak muncul-muncul


aku ni memang bukan dari species yang penyabar.
aku pon terus idup kan sang kancil.
pergi farmasi dekat sri serdang.
maka dapatla sebotol eyemo.
eh bukan dapat.beli la.


mahal jugak eyemo ni.aku ingat rm 3+ je


arap-arap la ilang merah dan gatal-gatal tu lepas letak eyemo ni.
tak cun kot mate merah.
macam hantu.




No comments:

Post a Comment