Saturday, November 13, 2010

being me?

sometimes i wonder.
is it necessary to be your own self?
macam orang selalu cakap.


"aku tetap aku."
"suke ati ko lah.dah camni diri aku."
"love me for who am i."


tapi.......
kalau kite dengan orang yang tak biase.
mestila kite kene kontrol jugak kan?
takkan la bile cakap ngan makcik-makcik, kite cakap cam ngan kawan se-remaja kite (eheh, remaje lagi ke?).
takkan la bile cakap dengan orang yang baru-baru kenal cam dah huha kan.
kalau kite tau orang tu tak suke kalau kite wat camtu, and itu perangai kite.
mestila kite kontrol tak buat perangai kite tu kan?


so kat sini.part mane tah yg 'being me'.
aku rase most of the times, aku tak jadi diri aku.
aku hipokrit ke?
tahla.tapi mungkin lebih untuk menjaga hati orang lain.
walau kadang-kadang mungkin ade terlepas jugak.
on certain people, yes. i be myself.
boleh cakap ape je.buat perangai tak senonoh pon takpe.
tapi make sure orang tu btul2 kenal kite and dah tau perangai burok kite.

Italic





p/s: mat-mat romeo salu cakap, "i love u for who u are". ciss!penipu.tak percaye aku!




No comments:

Post a Comment